Alla bäckar små

Jag kan om jag vill men så ibland vill jag inte... Orkar inte...skiter i vilket (även om jag innerst inne visst bryr mig!!)

Men så satt jag uppe natten till tisdagen med min son som vägra sova. Och då fick jag en känsla av avsky inför mig själv. Kände mig tjock och klumpig.

Så i tisdags när jag ändå va hemma med dottern ( som fortfarande är sjuk) bestämde jag mig för att jag måste göra något.

Så jag hittade en 30 dagars ab-challange. Och påbörjade den direkt. Och imorse gjorde jag dag 2.

Riktigt kul, och taggande.

Att jag har djävulsk träningsvärk å borde skämmas pratar jag inte högt om.

Jag har tagit före-bilder så efter bilderna kommer den 10 juli!


Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande, vad innebär en sådan challenge?

2013-06-13 @ 20:21:38
URL: http://www.annschki.wordpress.com
Postat av: Alex

Bra att du kommit igång men... Man kan inte punktförbränna fett... Skulle då tipsa om å kombinera det med någon cardio träning 20 min minst per dag om du nu vill gå ner i din vikt! Att stärka enbart muskler är nog inte det jag hade satsat på utan som sagt kombinera för att gå ner! Det är så lite tid av ditt liv om dagen!

2013-06-17 @ 10:08:07
Postat av: Liselott

Härligt att du är tillbaka igen!! Hur har det gått?
Kram

2013-06-24 @ 21:26:59
Postat av: Liselott

10 juli närmar sig med stormsteg!! Hur har det gått?

2013-07-08 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0