Veckans viktiga

Mina snedsteg är aldrig bra!
Men om man aldrig ger upp så är det lite lindrigare och jag får skylla mig själv.

Pendlar som
En jo-jo viktmässigt och går lika fort upp det jag har gått ner. Som tur är har jag tydligen nåt en ny maxvikt som jag inte passerar trots mitt syndande. Det ska jag väl vara tacksam för.

Men nu är det sista gången jag besöker den där jävla siffra.

I måndags innan jag drog till jobb visade vågen 122.5 (igen... Tillbaka på ruta ett).
Idag en vecka senare, utan att ha tänkt på att jag bantar, utan har fokuserat på träningen samt att välja mat efter sunt förnuft. Trots påsken till trots, så jag har gått ner 0.6kg.

Dagens vikt 121.9kg.

No pain no gain!
Nu drar jag till gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0