Solsting

Sommarvärmen har äntligen slagit till i Malmö med all sin kraft!

Därför uteblir just nu mitt bloggande. Jag har bättre saker för mig ;)

Men det skulle bli tråkigt väder igen till helgen så då återkommer jag med recept och lite annat smått och gott - jag lovar!

Ångesten var total när jag ställde mig på vågen imorse trots att jag väger mig på måndagar. +1,4kg :/ men det beror på att jag ätit för lite och druckit för dåligt.

Även om man följer gi måste man äta kontinuerligt. Och gör man inte det ställer kroppen sig på "spara". Så gör om, gör rätt.

Ska se om jag kan komma iväg till gymmet i helgen. Kram på er så länge


Kommentarer
Postat av: Liselott

Du gör helt rätt som njuter av solen dessa dagarna!!! Vi finns här när du kommer tillbaka :-)
Kram

Svar: strålande, tack! Ja nu försvann solen, så nu får jag väl blogga lite! Kram
Kimzan

2012-07-26 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0