Ny början

Varje dag ska jag göra:
*50 situps
*50 rygglyft
*50 armhävningar ifrån sängen (tills styrkan har kommit)
*10 repetioner för korsryggen, lyfter hö arm och vänster ben när man ligger på magen och vä arm och ö ben

*15 benlyf (ligger på ryggen och pendlar upp och ner med sträckta ben, för att stärka nedre delen av magen)
*streatch övningarna för rygg och rumpa

Detta är mitt mål att göra VARJE DAG i en månad från idag.

Resultatet idag efter första gången:

 

Inställning: Taggad och förväntansfull

Efteråt: Skakig som fan i armarna, huvudvärk och fysiskt illamående! På riktigt!



Kommentarer
Postat av: Gentle Giant

Bra jobbat! Ser fram emot att följa dig under våren!

Svar: tack... ja jag inser att bloggen har ett stort värde för mig, och när jag håller den uppdaterad så skärper jag mig också.. det hänger liksom ihop. Och det är extra kul när man vet att det ändå finns folk som läser här och som stöttar mig!
Kimzan

2013-01-02 @ 13:15:01
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0